Cuppy ni order dr Liana utk 2nd anniversarynya pada 30.5.2010. Selamat Ulang Tahun Perkahwinan buat Liana dan suami, semoga kekal ke akhir hayat...amin. Thanks yer liana atas order cc ni.
Welcome To My Corner!!!
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....
Monday, May 31, 2010
Saturday, May 29, 2010
Cuppy for Doorgift!!!
Cuppy cakes ni order dr Dyana utk majlis kawinnya pada 30.5.2010. "Selamat Pengantin Baru" semoga kekal anak cucu.. Thanks yer dyana atas order ni..
Saturday, May 22, 2010
Chocolate Strawberry with Ganache!!!! oh...i love!!!
Chocolate strawberry cuppy ni order by Maizatul dari Peneng utk surprise gift kepada mak dan mak mertuanya di pengkalan chepa dan pasir mas. ** Kata Mai, family dia sume sukakan cuppy ni..sedap kata diorg.. Thanks ye Mai..nanti selalu laa oder dgn Anne ye..hehehe!!!
Monday, May 10, 2010
Happy Mother's Day!!!!
Selamat Hari Ibu buat ibu-ibu semua terutama sekali buat ibu anne Pn. Jadidah Bt Sulaiman,
semoga ma dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang sempurna. I always love u ma!!!
Cuppies ni order dr Harry kwn abg anne dan anak sedarannya sempena hari ibu.. Hope u all enjoy menyambut hari ibu bersama ibu tersayang disamping menikmati cuppy2 yg comel ni..heheheh!!! Thanks ye harry coz sudi order dr anne...
Sunday, May 02, 2010
Wedding 3 Tier Cake...
Order dari jiran lama anne ,farah untuk majlis perkahwinannya pada 1 May 2010. Farah ni kawan kepada adik anne, diorang ni satu sekolah dulu. Farah jgk order cake hantaran untuk pihaklelaki..jadi annebuat temanya sama..huhu..senang ceritakan!! Kak anne ucapkan selamat pengantin baru buat farah dan suami, semoga kekal ke akhir hayat... ** Kata farah,family sume suka mkn kek ni sebab tak muak, rasa masa aiskrim je.. pastu dalam ada fruit koktail lagi..hehehe!!! Well...anne buat kek ni mmg untuk sedap dimakan biarlah deconya tak seberapa.. Thanks farah!! Nanti promot laa kat family dan kawan2 ye..hehehe...
Wednesday, March 31, 2010
Wedding Tier Cake!!!
PROMOSI UNTUK BAKAL RAJA SEHARI
DARI SEKARANG SEHINGGA JUN 2010!!!
- 2 Tier cake (11",7") - vanilla cake + buttercream + fondant flower = only RM 200.00
- Flavour - choco.moist,cheese,blueberry,blackforest,fruit flan + freshcream = add RM 50
- Patung - add RM 20
** Apa tunggu lagi??? Tempahlah sekarang kek untuk hari bahagia anda nanti kerana kami akan menghadkan tempahan sekiranya pada tarikh yang anda ingikan, kami telahpun mempunyai full booking. Sukacitanya kami terpaksalah menolak tempahan yg lewat. Sila call ataupun sms anne di no 012-9533220 untuk tempahan.. Sekian,wassalam...
Tuesday, March 30, 2010
Cuppy Cakes...
Saturday, March 20, 2010
Wedding 2 Tier Cake...
Tuesday, March 16, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)

